Zobrazení: vizuální, textové

Albertina icome Praha

www.aip.cz [aktuální verze]

Webová stránka společnosti Albertina icome Praha (AiP), která patří k významným distributorům elektronických informačních zdrojů v České republice. Informace o společnosti, nabízených produktech a novinky z oblasti elektronických informačních zdrojů

Vydavatel: Albertina icome Praha

Liberix : free and open source

liberix.cz [aktuální verze]

Stránky společnosti Liberix, která se zabývá podporou využívání svobodného softwaru. Informace o projektech, činnostech, informační brožury o vybraném open source sofware, tiskové zprávy.

Vydavatel: Liberix

Marketing journal.cz : zajímavosti moderního marketingu

m-journal.cz [aktuální verze]

Odborný server o marketingu, public relations, reklamě a podpoře prodeje, médiích a dalších. Obsahuje články sloužící jako úvod do tématiky, informace o aktuálním dění v oboru, případové studie konkrétních projektů, rozhovory s manažery, mediální data, praktické informace z trhu apod.

Vydavatel: Focus Agency

Marketing&Media

mam.ihned.cz [aktuální verze]

Zdroj o komerční komunikaci - marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích. Součástí komentáře a analytické články.

Vydavatel: Economia

MHD zastávka

mhd.zastavka.net [aktuální verze]

Články o MHD a veřejné dopravě v ČR i v zahraničí, jejich propagaci a prezentaci, fotoreportáže z provozů MHD, archiv sloupků s komentáři o pražské MHD

Vydavatel: Drápal, Filip

Ottocopy

www.ottocopy.cz/ [aktuální verze]

Web Otty Bohuše zaměřený na oblast copywritingu obsahuje postřehy a praktické rady, konkrétní realizace, odkazy na autorovy knihy.

Vydavatel: Bohuš, Otto

Licence: CC BY-NC-ND 4.0

PR Tipy, rady, návody

prtipy.cz [aktuální verze]

Zdroj zaměřený na problematiku public relations. Rady jak komunikovat s veřejností.

Vydavatel: Dočekal, Daniel

Licence: CC BY-NC-SA 3.0 CZ

Rada pro reklamu : RPR

www.rpr.cz [aktuální verze]

Organizace usilující o samoregulaci reklamy. Věnuje se problematice čestné, legální a pravdivé reklamy. Součástí zdroje je organizační struktura, dokumenty vydané PRP, legislativa, případy řešené Arbitrážní komisí Rady pro reklamu.

Vydavatel: Rada pro reklamu

1