celkem: 8 výsledků, zobrazeno: 1 / 1 stran
Přístup k archivovaným stránkám je v rámci internetu omezen pouze na zdroje, ke kterým jsme od autorů získali smlouvu. Pro ostatní zdroje jsou dostupné pouze informace o počtu sklizených verzí. Na terminálu v Klementinu je pak Webarchiv dostupný bez omezení. Tyto možnosti jsou dány současnou legislativou.
www.aip.cz [aktuální verze]
Webová stránka společnosti Albertina icome Praha (AiP), která patří k významným distributorům elektronických informačních zdrojů v České republice. Informace o společnosti, nabízených produktech a novinky z oblasti elektronických informačních zdrojů
Vydavatel: Albertina icome Praha
liberix.cz [aktuální verze]
Stránky společnosti Liberix, která se zabývá podporou využívání svobodného softwaru. Informace o projektech, činnostech, informační brožury o vybraném open source sofware, tiskové zprávy.
Vydavatel: Liberix
m-journal.cz [aktuální verze]
Odborný server o marketingu, public relations, reklamě a podpoře prodeje, médiích a dalších. Obsahuje články sloužící jako úvod do tématiky, informace o aktuálním dění v oboru, případové studie konkrétních projektů, rozhovory s manažery, mediální data, praktické informace z trhu apod.
Vydavatel: Focus Agency
mam.ihned.cz [aktuální verze]
Zdroj o komerční komunikaci - marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích. Součástí komentáře a analytické články.
Vydavatel: Economia
mhd.zastavka.net [aktuální verze]
Články o MHD a veřejné dopravě v ČR i v zahraničí, jejich propagaci a prezentaci, fotoreportáže z provozů MHD, archiv sloupků s komentáři o pražské MHD
Vydavatel: Drápal, Filip
www.ottocopy.cz/ [aktuální verze]
Web Otty Bohuše zaměřený na oblast copywritingu obsahuje postřehy a praktické rady, konkrétní realizace, odkazy na autorovy knihy.
Vydavatel: Bohuš, Otto
Licence: CC BY-NC-ND 4.0prtipy.cz [aktuální verze]
Zdroj zaměřený na problematiku public relations. Rady jak komunikovat s veřejností.
Vydavatel: Dočekal, Daniel
Licence: CC BY-NC-SA 3.0 CZwww.rpr.cz [aktuální verze]
Organizace usilující o samoregulaci reklamy. Věnuje se problematice čestné, legální a pravdivé reklamy. Součástí zdroje je organizační struktura, dokumenty vydané PRP, legislativa, případy řešené Arbitrážní komisí Rady pro reklamu.
Vydavatel: Rada pro reklamu